沖縄亀

1
2020-06-23 00:47:38
ID:9X6RazVE

辰吉ぬスパーリングパートナーんしとたん瀬川ってっちゅから素質があんとぅ認められとたん
新宿FACEんかいジムぬ先輩ボクサーぬ試合んじーが行った時んかい隣ぬ席んかい座たんしが
「3年後、オノレーやまとぅ王者狙えへんとぅやー」て言われてぃ困惑
全日本新人王ぬ先輩ん「亀くんプロんかいなんねえぬ?思い切ってぃプロテスト受けてぃみなさぁ~!センスあんくとぅ勿体やーえさ」てぃ言ってぃくれたっけやー
うんうんwwwwwwwwwwwwmあたいめーそらっくとぅやくとぅ信じなくてぃんいぃーさぁwwwwwwwwwwwwwww


[編集]
名前:

メール欄:

内容:


文字色

File: